Asplan Viak er et av landets ledende rådgivningsselskaper innen plan, arkitektur og ingeniørfag. Med over 1300 ansatte er vi lokalt til stede på flere enn 30 kontorer over hele landet. I Arendal har vi holdt til i snart 50 år!

Vår kompetanse og våre tjenester skal primært brukes i oppdrag hvor bærekraft er en viktig dimensjon. Vi forplikter oss til rapportering på en trippel bunnlinje, der miljø- og samfunnsmessige effekter av driften er likestilt med mål for økonomiske resultater. Vi legger stor vekt på at hver enkelt medarbeider er bevisst på at våre faglige handlinger setter avtrykk; i nærmiljøet, i våre prosjekter og gjennom vårt miljøengasjement.

Vi er alltid helhetlige i vår tilnærming, med høy kompetanse innen alle faser av et prosjekt. Vi mener de mest nyskapende og bærekraftige løsningene oppstår gjennom tverrfaglighet og ikke ved å jobbe med hvert enkelt fag isolert. Alt vi leverer skal være fremsynt, varig og helhetlig.

Kompetanseområder

• Arkitektur
  • Bygg og anlegg
  • Digitale tjenester