Marked- og kommunikasjonsavdelingen i Stine Sofies Stiftelse forteller om hvordan de jobber med markedsføring og kommunikasjon for å oppfylle visjonen deres om å sikre alle barn i Norge en trygg barndom, uten vold og seksuelle overgrep.

 

Hør hvordan man kan drive markedsføring og inngå kommersielle samarbeid, når tematikken er så vond at andre helst ikke vil forholde seg til den.

Marked- og kommunikasjonsavdelingen i Stine Sofies Stiftelse forteller om hvordan de jobber med markedsføring og kommunikasjon for å oppfylle visjonen deres om å sikre alle barn i Norge en trygg barndom, uten vold og seksuelle overgrep.

Hvordan har Grimstad-stiftelsen klart å få med seg verdens største hamburgerkjede og en av verdens sterkeste merkevarer med på laget.

Styret i markedsforum ser viktigheten av dette, og ønsker derfor å kunne tilby dette arrangementet kostnadsfritt for alle. Husk å sikre din plass ved å melde deg på via link.